Infolinia 800 109 509

Przejście na eMaklera to była słuszna decyzja - Nieruchomości Makowscy chwalą pracę na programie eMakler

Coraz bardziej popularna na rynku biur nieruchomości aplikacja eKOMAKO Makler Nieruchomości to kompletne narzędzie do wspomagania pracy agencji nieruchomości. Dzięki pracy on-line maklerzy mogą uzyskać dostęp do potrzebnych informacji nie tylko w biurze, ale i w terenie, w drodze do klienta, o każdej porze dnia i nocy. Tą funkcjonalność doceniło kolejne biuro nieruchomości – Nieruchomości Makowscy z Lubina.

Firma porusza się na rynku nieruchomości od blisko 7 lat, posiada kilka oddziałów na terenie województwa dolnośląskiego. Swoje doświadczenie zawodowe zdobyli współpracując z wiodącymi agencjami nieruchomości. Z tego doświadczenia, wybrali wszystko, co najlepsze do zastosowania na lokalnym rynku. W codziennej pracy utrzymują najwyższe standardy obsługi Klientów.
 
 
O zaletach i funkcjonalności aplikacji eMakler rozmawiamy z profesjonalistką – Panią Haliną Makowską właścicielką biura Nieruchomości Makowscy. 
 
KOMAKO:  Wcześniej korzystali Państwo z innego programu dla biur nieruchomości, co zadecydowało o wyborze eKOMAKO Makler Nieruchomości, jako programu do prowadzenia Państwa biura nieruchomości?
 
Halina Makowska:  Długo zastanawialiśmy się, który program będzie dla nas odpowiedni. Informacji szukaliśmy w Internecie, a także wśród innych biur nieruchomości. eMaklera poleciła nam inna firma, która była w trakcie rozmów. Mieliśmy również informację, że duża sieć biur nieruchomości z Pomorza, korzystała z tego programu i dlatego wybór padł właśnie na program eKOMAKO Makler Nieruchomości.
 
KOMAKO:  Zazwyczaj zmiana oprogramowania nie jest łatwą decyzją. Czy w przypadku przejścia na program eMakler mieli Państwo jakieś problemy z migracją danych? Jak przebiegła migracja?
 
Halina Makowska:  Zespół Komako sprawnie przeprowadził migrację danych. Przeprowadzenie dokładnej analizy danych na początku projektu, określenie spójnej strategii migracji danych, a następnie ciągłe monitorowanie jakości danych pozwoliło uniknąć problemów. Szybka i sprawna migracja danych z wcześniej wykorzystywanego w naszej firmie programu dała nam możliwość zachowania ciągłości pracy, co w naszej branży jest bardzo ważne.
 
KOMAKO:  Jakie cechy aplikacji działającej w chmurze, jaką jest eKOMAKO Makler Nieruchomości mogliby Państwo polecić?

Halina Makowska:  Program eMakler ma wiele cech, które można by było polecić. Jednak taką, która znacznie ułatwiła nam pracę jest dostęp z dowolnego miejsca i z dowolnego komputera do bazy danych.
W naszej firmie często pracujemy zdalnie, spoza biura, dlatego też możliwość połączenia się z programem z każdego miejsca miała dla nas priorytetowe znaczenie. Dla firm, które mają pracę mobilną i których pracownicy musza pracować na wspólnej, centralnej bazie danych, jest to bardzo atrakcyjne rozwiązanie, ze względu na elastyczność i funkcjonalność.
 
KOMAKO:  Prowadzą Państwo biuro nieruchomości i zatrudniają kilkoro Agentów. W jakim stopniu program usprawnił ich pracę oraz czy spełnia również funkcję kontrolną nad nimi?
 
Halina Makowska:  Program eMakler kompleksowo usprawnia pracę agentów z ofertami nieruchomości i klientami m.in dzięki wsparciu ewidencji ofert, zapewnieniu centralnej bazy klientów oraz podpowiedzi zadań do wykonania. Dodatkowo program jest bardzo prosty w obsłudze, a co za tym idzie zmniejsza się czas potrzebny na wykonywanie podstawowych czynności agentów takich jak, np. wprowadzanie nowych ofert. eMakler spełnia również funkcję kontrolną. Mogę na bieżąco monitorować pracę swoich maklerów, obserwować ruch ofert oraz stan ich realizacji praktycznie na każdym etapie. Mogę również bezpośrednio sprawdzić prawidłowość danych, dokumentów itp.
 
KOMAKO:  Czy korzystanie z programu eMakler pozwoliło Państwu w jakimś stopniu obniżyć koszty? Jeśli tak to w jaki sposób eMakler się do tego przyczynił?

Halina Makowska:
  Tak, dzięki eMaklerowi udało nam się przede wszystkim obniżyć koszty zarządzania naszymi ogłoszeniami na portalach. Korzystając z eMaklera mamy możliwość zarządzania ofertami oraz wyróżnieniami ofert nieruchomości na portalach ogłoszeniowych bezpośrednio z programu. Dzięki temu, że firma KOMAKO współpracuje z wieloma portalami ogłoszeniowymi mogliśmy skorzystać z kilku promocji przygotowanych przez portale specjalnie dla użytkowników eMaklera.

KOMAKO:  Czy Pani zdaniem, strona www szablonowa zintegrowana z programem stanowi alternatywę dla indywidualnej?

Halina Makowska:
  Strona zintegrowana z systemem CRM jest dla nas najlepszym rozwiązaniem. Możliwość dokonywania natychmiastowych zmian na stronie jest w naszej branży bardzo istotna. Czas to pieniądz, więc zależało nam na tym, aby nie tracić go na sprawy, które można przyspieszyć, dlatego też zdecydowaliśmy się na stronę zintegrowaną. Jest jeszcze kilka funkcji, które chciałabym żeby taka strona miała,ale i nad tym w przyszłości wraz z zespołem Komako mam nadzieję popracować.
 
KOMAKO:  Czy poziom obsługi serwisowej świadczonej przez KOMAKO spełnia Państwa oczekiwania?

Halina Makowska:
  Z moich dotychczasowych spostrzeżeń działania serwisu są na zadowalającym poziomie. Szybka reakcja na ewentualne problemy techniczne oraz dedykowana linia wsparcia technicznego dla klientów eMaklera to sprawy, które świadczą o wysokiej jakości obsługi oraz ukierunkowaniu na potrzeby klientów.

KOMAKO:  Jak w kilku zdaniach podsumowaliby Państwo zalety systemu eMakler Nieruchomości?

Halina Makowska:
  System jest funkcjonalny i łatwy w obsłudze. Pozwala na efektywne wykorzystanie czasu pracy agenta. Agent i pośrednik maja kontrolę nad ofertą. Funkcje programu pozwalają na zadowalającą obsługę zarówno klienta podażowego, jak również popytowego. Zdecydowanie mogę polecić program, jako kompletny system do obsługi biura nieruchomości.

Dziękujemy za rozmowę.