enova365 w PUCCINI - integracja z obsługą sprzedaży internetowej
Wykorzystanie systemu enova365 w e-commerce pozwala na automatyzację procesów w tym kanale sprzedażowym i centralne zarządzanie sprzedażą internetową.
PUCCINI to czołowy polski producent galanterii skórzanej, torebek damskich, bagażu podróżnego, który od wielu lat korzysta z usługi KOMAKO.asp. Na potrzeby integracji e-sklepu z systemem ERP dokonaliśmy w tej firmie wdrożenia systemu enova365.
„W związku z rynkowym rozwojem marki PUCCINI postanowiliśmy wzmocnić tak ważny obecnie segment e-commerce. Spółka po głębokiej analizie i stworzeniu tematycznego zespołu w swojej organizacji postanowiła przygotować scentralizowany system zarządzania e-sprzedażą. Postawiliśmy sobie za cel przygotować narzędzie dla naszej Spółki pozwalające realizować docelowo setki transakcji handlowych dziennie poprzez sklep oraz platformy aukcyjne, które w przyszłości będzie częścią jednego scentralizowanego systemu ERP w PUCCINI."
Artur Rydzewski – dyrektor zarządzający, członek zarządu.
Pełna integracja z systemami wysyłkowymi firm kurierskich, była możliwa dzięki zastosowaniu dodatku funkcjonalnego "Moduł KURIERZY" , naszego partnera partnera biznesowego - firmy XDeft. Więcej informacji o tym rozwiązaniu znajdą Państwo na stronie producenta.
Zapraszamy do zapoznania się z case-study PUCCINI:
Dodatkowo zachęcamy do poznania rekomendacji firmy PUCCINI dla systemu ERP enova365 wdrożonego przez KOMAKO: